معرفی شغل تعمیرات موبایل و دیگر مشاغل فنی
نوشته شده توسط : پریسا راد

 امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کاهش قدرت خرید افراد، بازار مشاغل آزاد اوضاع خوبی نداشته و درآمد افراد فعال در این بازار رو به کاهش است. اما این موضوع بر بازار تعمیرکاران موبایل تاثیر منفی نداشته و می توان گفت حتی تاثیر مثبتی بر بازار کار تعمیرات موبایل گذاشته است.

 زیرا همانطور که می دانید امروزه موبایل یکی از پر مصرف ترین وسایل بوده که کاربران بسیاری دارد، تقریبا می توان گفت تمامی افراد از پیر تا جوان از این وسیله استفاده می کنند. بدون شک با افزایش تعداد کاربران تقاضا برای تعمیرات موبایل افزایش خواهد یافت. همچنین با افزایش قیمت موبایل و کاهش قدرت خرید افراد، هنگام بروز مشکل در این وسیله افراد به دنبال تعمیرات آن بوده و آن را به دست تعمیرکار حرفه ای موبایل می سپارند.

همه این موارد نشان می دهد که شغل تعمیرات موبایل از جمله مشاغل موجود در بازار کار است که از بازار کار عالی و پردرآمدی برخوردار می باشد که با شرکت در دوره های آموزش تعمیر موبایلمی توان به تمام مهارت های لازم برای موفقیت در این شغل دست یافت و وارد بازار کار این شغل شد.

معرفي شغل تعميرات بردهاي الكترونيك

تعميرات بردهاي الكترونيك از جمله ديگر مشاغل آزاد پردرآمد است كه همواره از بازار كار خوبي برخوردار مي باشد. امروزه بردهاي الكترونيك در تمامي لوازم برقي خانگي و غير خانگي مانند كولر، يخچال، ماشين لباسشويي و غيره به كار برده مي شود. با توجه به افزايش استفاده از بردهاي الكترونيك در وسايل گوناگون همچنين تخصصي و حرفه اي بودن كار تعميرات بردهاي الكترونيك، متخصصان اين حرفه از بازار كار خوبي برخوردار مي باشند.

البته بايد گفت شرط لازم براي ورود به بازار كار و رسيدن به درآمد عالي از تعميرات بردهاي الكترونيك پرداخت هزينه وگذراندن دوره هاي آموزش تعميرات بردهاي الكترونيك در آموزشگاهي معتبر است. البته در مدت كوتاهي و با تعميرات برد چند وسيله برقي تمامي هزينه ها جبران خواهد شد. دوره آموزش تعميرات بردهاي الكترونيکی آموزشگاه فني برق يكي از بهترين دوره ها در اين زمينه مي باشد كه توصيه مي كنيم در اين دوره ثبت نام كنيد.

معرفي شغل هوشمند سازي ساختمان

آموزش هوشمند سازي ساختمان دوره‌اي بسيار جديدي است كه نه تنها نظر متخصصين برق را به خود جلب كرده بلكه افراد بسياري هستند كه خواستار يادگيري اين دوره هستند. براي يادگيري بهتر اين دوره آموزشي توصيه مي‌شودآشنايي كامل با برق ساختمان داشته باشد. در اين دوره اصول كلي خانه هوشمند، معرفي پروتكل هاي استاندارد، طراحي يك سيستم خانه هوشمند، طراحي يك سيستم خانه هوشمند، طراحي يك سيستم خانه هوشمند، نرم افزار ETS ، آدرس دهي و نصب قطعات مختلف در نرم افزار و اجرا و پياده سازي پروژه خانه هوشمند صفر تا صد و ..... به طور كامل آموزش داده مي‌شود.

معرفي دوره نصب كولر گازي

در دوره آموزش نصب كولر گازي تمامي مباحث آموزش صفر تا صد نصب و راه اندازي كولر گازي به طور كامل گفته مي‌شود. اين دوره شامل معرفي كامل كليه ابزار و تجهيزات نصب كولر، عملكرد سيستم تهويه، آشنايي دقيق اجزاي مكانيكي و الكتريكي كولر گازي، آشنايي با كولر گازي اسپيلت، آموزش كاملا عملي و كاربردي جوشكاري لوله مسي با سيستم هوا گاز، تست قطعات مختلف كولر گازي و كولرگازي اسپيلت و ...  آموزش داده مي‌شود.

معرفي دوره نصب پكيج ديواري

دوره آموزش نصب پكيج ديواري يكي از دوره‌هاي پر كاربرد حرفه تاسيسات مي‌باشد. در اين دوره تمامي مباحث چرخه ايجاد گرما در آب، معرفي انواع پكيج‌ها ، قطعه شناسي و تست قطعات، تشخيص محل و محاسبات مربوط به نصب، تشخيص مدارهاي مصرفي و گرمايش در موارد غير معمول تعمير پكيج ديواري بوتان، تعمير پكيج ديواري ايران رادياتور، عيب يابي افت فشار پكيج ديواري و ...  آموزش داده مي شود و در آخر شما تبديل به يك متخصص پكيج ديواري مي‌شويد.  

 





:: برچسب‌ها: شغل تعمیرات موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: